white

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας

post img

Μόλις αποκτήσατε το νέο eshop σας και είστε ενθουσιασμένοι! Έχετε προσθέσει όλα τα προϊόντα σας, έχετε εξασφαλίσει πως είναι πλήρως λειτουργικό και γρήγορο και πλέον είστε στη φάση που προσπαθείτε να βρείτε τρόπους να προσελκύσετε το κοινό του διαδικτύου για να ξεκινήσετε να πουλάτε. Αλλά βλέπετε πως είναι πολύ δύσκολο να το διατηρήσετε ή να μετατρέψετε το αρχικό ενδιαφέρον σε πώληση. Παρακάτω θα δείτε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας.

πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας

Πώς να κάνω γνωστό το eshop μου για να αρχίσει να πουλάει;

Πάντα οι χρήστες θα εμπιστευτούν γνωστά brands για να αγοράσουν από τα eshop τους. Επομένως πρέπει να σκεφτείτε τι σας κάνει ανταγωνιστικούς σε σχέση με αυτά τα γνωστά brands που λόγω της αναγνωρισιμότητάς τους επικρατούν στην αγορά. Οι τιμές σας; Η ποιότητα των προϊόντων σας; Έχετε δωρεάν μεταφορικά; Έχετε ελκυστικές προσφορές; Όλα αυτά προσελκύουν τους πελάτες.

Έπειτα, δώστε την ευκαιρία στο κοινό σας να σας γνωρίσει. Κάντε δημοσιεύσεις στα social media, προωθήστε τις σε target group που ταιριάζει στο προφίλ της αγοραστικής περσόνας που σας ενδιαφέρει.
Σιγά σιγά θα αρχίσει να αυξάνεται το engagement με το κοινό σας και να αποκτάτε επισκεψιμότητα στο eshop σας.

Τι να κάνω για να ξεχωρίσω ανάμεσα στον ανταγωνισμό;

Πριν αναρωτηθείτε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας, πρέπει πρώτα να δώσετε στους δυνάμει πελάτες σας να καταλάβουν το πόσο μοναδικό και ποιοτικό είναι το προϊόν σας. Τι είναι αυτό που κάνει το προϊόν σας να ξεχωρίζει; Ο τρόπος κατασκευής του, το υλικό του, η εγγύησή του, η ανταγωνιστική τιμή του; Ορίστε τι κάνει το προϊόν σας μοναδικό και δώστε βάρος στα μοναδικά χαρακτηριστικά του.
Διατηρήστε ενεργή παρουσία στα social media, παρουσιάστε τα προϊόντα σας με υψηλής ποιότητας εικόνες και περιεχόμενο, για να καταλάβουν οι χρήστες ότι πρόκειται για ένα αντίστοιχα υψηλής ποιότητας προϊόν.

Πώς να αυξήσω τις πωλήσεις στο eshop μου;

Σε πρώτη φάση, είναι πολύ σημαντικό να βρείτε τρόπους να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χωρίς να μειώσετε την αξία των προϊόντων σας. Δηλαδή πριν πάτε σε εκπτώσεις και σε προσφορές τύπου 1+1 δώρο, σκεφτείτε κίνητρα αγοράς που θα ενισχύσουν τις πωλήσεις σας χωρίς να υποτιμήσουν το προϊόν σας.

Χαμηλά ή δωρεάν έξοδα αποστολής
Είναι από τα πιο «δυνατά» psychological sales trigger. Είναι ο πιο άμεσος τρόπος να ωθήσετε τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μία αγορά.

Money-back guarantee
Κάντε τον πελάτη να σας εμπιστευτεί δίνοντάς του εγγύηση επιστροφής χρημάτων για την αγορά των προϊόντων σας.

Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης.
Φωτογραφίες κακής ποιότητας μπορεί να περάσουν το μήνυμα στο χρήστη πως και τα προϊόντα σας θα είναι αντίστοιχης ποιότητας. Ένα καλό brand θα επενδύσει στην εικόνα των προϊόντων του με επαγγελματικές φωτογραφίες, γραφικά και φυσικά μία ιστοσελίδα υψηλής ποιότητας.

Προσθέστε αναλυτική περιγραφή.
Οι πελάτες σας περιμένουν να βρουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για το προϊόν σας χωρίς να χρειάζεται να ψάξουν πολύ.

Βασιστείτε στην ποιότητα των προϊόντων σας
Αυτό θα σας κάνει να πουλήσετε χωρίς να χρειαστεί να «ψαλιδίσετε» τις τιμές των προϊόντων σας. Όταν αρχίσετε να πουλάτε, οι πελάτες σας θα επιστρέψουν ξανά μόνο εάν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από την ποιότητα των προϊόντων και της εξυπηρέτησης.

Κριτικές
Οι χρήστες εμπιστεύονται πάρα πολύ τις κριτικές των πελατών σας και είναι ικανές να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων σας.

πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας

Εάν παρ’ όλα αυτά και πάλι βλέπετε τις πωλήσεις σας να διατηρούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα θα πρέπει να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας. Ειδικά εάν το προϊόν που πουλάτε δεν χρειάζεται άμεσα στους πελάτες σας, θα πρέπει να βρείτε άλλα κίνητρα αγοράς για να τους πείσετε να το αγοράσουν.
Παρουσιάστε τους ένα κίνητρο που θα τους κάνει να νιώθουν πως δεν πρέπει να χάσουν αυτή τη μοναδική ευκαιρία.

Προσφορές & Εκπτώσεις
Μία έκπτωση ή μία προσφορά τύπου 2+1 δώρο, θα συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεών σας.

Sense of urgency
Δηλαδή να δημιουργήσετε την αίσθηση στο χρήστη πως πρέπει να δράσει άμεσα. Για παράδειγμα, πως δεν πρέπει να χάσουν μία ευκαιρία που θα χαθεί σύντομα, να προλάβουν μία προσφορά που διαρκεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή προσφορές τόσο ελκυστικές που δε θα μπορούν να αντισταθούν.

πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας

TIP
Κάντε το χρήστη να φανταστεί πως χρησιμοποιεί το προϊόν σας

Ο χρήστης δε χρειάζεται μόνο να βλέπει τα προϊόντα σας. Πρέπει να μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του να χρησιμοποιεί τα προϊόντα σας. Πρέπει στο eshop σας να βλέπει ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας και νιώθουν υπέροχα γι’ αυτό. Αυτόματα ο ανθρώπινος εγκέφαλος, στις διαφημίσεις που βλέπει ταυτίζεται με τα μοντέλα που παρουσιάζουν το προϊόν και θέλει να νιώσει κι αυτός το ίδιο υπέροχα! Με το να έχετε φωτογραφίες με πραγματικούς ανθρώπους που παρουσιάζουν τα προϊόντα σας, όχι μόνο στο eshop σας αλλά και στα posts σας στα social media, κάνετε τον χρήστη να φαντάζεται ότι είναι στη θέση τους, με αποτέλεσμα να αυξάνετε τις πιθανότητες να πουλήσετε.

Για το λόγο αυτό και οι προωθήσεις των προϊόντων στο Instagram από influencers έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Γιατί οι άνθρωποι αυτοί ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο δείχνοντας και περιγράφοντας πόσο φανταστικά νιώθουν με τη χρήση του προϊόντος. Οι followers πείθονται άμεσα, αφού έχουν ένα θετικό product review από κάποιον που εμπιστεύονται και θέλουν να το αγοράσουν και εκείνοι για να νιώσουν το ίδιο όμορφα!

Ξεκινήστε να πουλάτε σήμερα

Υπάρχουν πολλά ακόμα «tips» που χρησιμοποιούνται ευρέως από εκατοντάδες ιστοσελίδες και αποδίδουν σε τεράστιο ποσοστό. Δείτε τον ανταγωνισμό σας. Περιηγηθείτε στα eshop τους και δείτε τι κάνουν εκείνοι. Πάρτε ιδέες όσον αφορά την παρουσίαση των προϊόντων, και δείτε αν μπορούν να έχουν εφαρμογή και στη δική σας στρατηγική marketing.

Να θυμάστε πάντα πως εάν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω, με τον καιρό θα δείτε αύξηση πωλήσεων του eshop σας. Δώστε χρόνο στο brand σας να αναγνωριστεί και φροντίστε να παρέχετε στο κοινό σας τις πληροφορίες που χρειάζεται για να σας εμπιστευθεί και να “δεθεί” μαζί σας.
Να θυμάστε επίσης πάντα πως, ακόμα κι αν κάνετε πληρωμένες διαφημίσεις στη Google και τα social media, πάντα θα υπάρχουν πιο ισχυροί ανταγωνιστές που θα επενδύουν χιλιάδες ευρώ για την προώθησή τους. Θέστε εφικτούς στόχους, κάντε αργά και σταθερά βήματα και να είστε σίγουροι πως θα έχετε σίγουρα και μακροχρόνια αποτελέσματα!

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στη Google και στα social media.





Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Τελευταία Άρθρα