white

Graphic Design Trends 2024

gd trends 2024 feautured

Οι τάσεις στον γραφιστικό σχεδιασμό βοηθούν να δημιουργήσετε έργα που επικοινωνούν και συνδέονται με το κοινό με επίκαιρο τρόπο. Το να ακολουθείτε και να κατανοείτε τις τάσεις σημαίνει ότι είστε ενήμεροι για το δυναμικό τοπίο του γραφιστικού σχεδιασμού και ανταποκρίνεστε στα εξελισσόμενα ενδιαφέροντα των ανθρώπων.

Επιπλέον, οι τάσεις συχνά εξελίσσονται παράλληλα με τις εξελίξεις στην τεχνολογία. Οι σχεδιαστές προσαρμόζουν τα στυλ τους για να εκμεταλλευτούν νέα εργαλεία και τεχνικές, και η διατήρηση της ενημέρωσης εξασφαλίζει ότι οι σχεδιασμοί είναι βελτιστοποιημένοι για τις τελευταίες πλατφόρμες και τεχνολογίες. Κατά βάση, η υιοθέτηση των τάσεων στον γραφιστικό σχεδιασμό είναι ένα στρατηγικός τρόπος να παραμείνετε σχετικοί, συναρπαστικοί και τεχνολογικά επιδέξιοι στον διαρκώς εξελισσόμενο χώρο του σχεδιασμού.

Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, παρουσιάζουμε 4 τάσεις Γραφιστικού Σχεδιασμού για το 2024 επιλεγμένες από την ομάδα του digitalpro.

1. Doodles (σκετσάκια)

Η τάση στον γραφιστικό σχεδιασμό των χειροποίητων σχεδίων, επίσης γνωστή ως χειροποίητη τέχνη, αναδεικνύει το “ανθρώπινο” στον σχεδιασμό. Απορρέει από την ιδέα ότι τα χειροποίητα στοιχεία μεταδίδουν ζεστασιά. Όλο και περισσότερες εταιρείες έχουν πρόσφατα υιοθετήσει αυτό το στυλ για να δημιουργήσουν μια φιλική, προσιτή εικόνα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το ευέλικτο στυλ για να δημιουργήσετε σχέδια σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, από εξωτερικές σημαίες έως γραφικά σε κοινωνικά μέσα.

Συμβουλή: Η συνδυασμένη χρήση χειροποίητων στοιχείων με μια μινιμαλιστική σχεδίαση και διάταξη μπορεί να δημιουργήσει μια σύγχρονη και μοναδική εταιρική ταυτότητα.

Αυτές οι χειροποίητες, συχνά παιχνιδιάρικες και αυθόρμητες εικονογραφήσεις προσθέτουν ένα άγγιγμα ανθρώπινης προσωπικότητας στις επωνυμίες. Τα doodles εμπνέουν τα σχέδια με ένα αίσθημα αυθεντικότητας, σαν  χειροκίνητη δουλειά του καλλιτέχνη είναι ακόμα σε εξέλιξη. Από τις άκρες των τετραδίων μέχρι τον ψηφιακό καμβά, τα doodles προσκαλούν την παιχνιδιάρικη διάθεση και τη δημιουργικότητα στον σχεδιασμό.

Μπορούν να είναι διακριτικές ή να κατέχουν το επίκεντρο, ανάλογα με το μήνυμα και τη διάθεση. Αυτή η τάση είναι ο απόηχος της ατελείωτης γοητείας των χειροποίητων στυλ σε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί η ψηφιακή ακρίβεια. Τα σκετσάκια μας υπενθυμίζουν ότι ο σχεδιασμός δεν χρειάζεται να είναι άκαμπτος. Μπορεί να είναι αυθόρμητος, ελεύθερος και ιδιαίτερα ελκυστικός. Καθώς ταξιδεύουμε στο 2024, να είστε έτοιμοι να αγκαλιάσετε αυτή τη σχεδιαστική τάση του ανεπιτήδευτου και αγαπησιάρικου κόσμου των doodle και άλλων στυλ εικονογράφησης με το χέρι, όπου κάθε γραμμή που σχεδιάζετε είναι μια μοναδική εμπειρία φαντασίας και χαρακτήρα.

2. Bold Minimalism (τολμηρός μινιμαλισμός)

Ο Μινιμαλισμός, μια αιώνια και ανθεκτική τάση στον γραφιστικό σχεδιασμό του 2024, πιθανόν ποτέ να μην βγει πλέον εκτός μόδας. Αυτή η φιλοσοφία του “less is more” έχει κερδίσει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση πρόσφατα. Σε αυτήν την προσέγγιση, κάθε στοιχείο στον σχεδιασμό εξυπηρετεί ένα σκοπό, ξεφλουδίζοντας τα περιττά για να αποκαλύψει την ουσία. Οι σχεδιασμοί μινιμαλισμού χαρακτηρίζονται από καθαρές γραμμές, άφθονο κενό και μια μη ανακατεμένη αισθητική.

Αυτή η τάση δε φέρνει μόνο ένα αίσθημα κομψότητας και απλότητας στο προσκήνιο, αλλά προωθεί επίσης αποτελεσματική επικοινωνία. Με ένα περιορισμένο χρωματικό πεδίο και έμφαση στην τυπογραφία, ο μινιμαλισμός επιτρέπει στους σχεδιαστές να μεταδώσουν ένα μήνυμα με ακρίβεια. Η προσαρμοστικότητά του σε διάφορα μέσα, από ιστοσελίδες έως επικοινωνία εταιρικής ταυτότητας, τον καθιστά μια ευέλικτη επιλογή για έργα σχεδιασμού.

Καθώς προχωρούμε μέσα στο 2024, ο μινιμαλισμός μας υπενθυμίζει ότι μερικές φορές, σε έναν κόσμο γεμάτο θόρυβο, ένας ψίθυρος μπορεί να είναι πολύ πιο δυνατός από μια κραυγή.

3. Utilitarian Design (ωφέλιμος σχεδιασμός)

Ο “ωφέλιμος σχεδιασμός”  χαρακτηρίζεται από τη λειτουργικότητα. Αυτή η τάση στον σχεδιασμό έχει αποκτήσει δημοτικότητα φέτος, καθώς μπαίνουμε σε έναν ολοένα και περισσότερο ψηφιακό κόσμο. Καθώς μεγάλο μέρος της ζωής μας πραγματοποιείται στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό οι ιστότοποι και οι εφαρμογές να είναι εύχρηστες και εύκολες στην πλοήγηση.

Ο ωφέλιμος σχεδιασμός επικεντρώνεται στην απλοποίηση της εμπειρίας του χρήστη με την αφαίρεση περιττών στοιχείων. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω του μινιμαλισμού, σαφούς πλοήγησης και περιεχομένου που είναι εύκολο να κατανοηθεί. Το να σχεδιάσεις κάτι με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί αμέσως ένα συγκεκριμένο, έντονο χαρακτήρα και εμπιστοσύνη στην ποιότητα. Σε αυτήν την τάση υπάρχουν αναγνωρίσιμα στοιχεία που μπορούν να βρεθούν σε οχήματα, εργαλεία και εγχειρίδια.

Συμβουλή:

Αξιοποιήστε τη δύναμη της τάσης των γραφικών του Utilitarian design δίνοντας προτεραιότητα στη λειτουργικότητα και την απλότητα στα σχέδιά σας, εστιάζοντας στη σαφή επικοινωνία και την εμπειρία χρήστη. Χρησιμοποιήστε καθαρές γραμμές, μινιμαλιστικά στοιχεία και σκόπιμους συνδυασμούς χρωμάτων για να δημιουργήσετε σχέδια που εξυπηρετούν απρόσκοπτα τον προορισμό τους με αποτελεσματικότητα και αισθητική γοητεία.

4. Experimental Typography (“πειραματική” τυπογραφία)

Η επιλογή της γραμματοσειράς είναι σημαντική για την επωνυμία σας και η “πειραματική” τυπογραφία ωθεί τα όρια του κανόνα.

Οι σχεδιαστές δεν περιορίζονται πλέον από περιορισμούς. Παρόλο που το αλφάβητο, το αριθμητικό σύστημα και τα σύμβολα καθορίζονται όλα από συμβάσεις, αυτή η τάση προάγει τη σκέψη έξω από το κουτί και δοκιμάζει τα όρια.

Συνήθως, η τυπογραφία δομείται εντός ενός πλέγματος ώστε όλα τα στοιχεία να τοποθετούνται με ομοιόμορφο τρόπο. Είτε είναι κεντραρισμένο, ομαδοποιημένο σε επικεφαλίδες ή ευθυγραμμισμένο στα δεξιά, η γραμματοσειρά συνήθως διατίθεται με αυτόν τον οργανωμένο τρόπο. Η πειραματική τυπογραφία ανατρέπει αυτό το συνήθη σενάριο.

Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας επιτρέπει στους σχεδιαστές να πειραματίζονται περισσότερο με τις γραμματοσειρές και να μην τηρούν τον “κανόνα”. Αυτό που καθιστά αυτή την τάση διαφορετική είναι ότι ενδυναμώνει τους σχεδιαστές να αναβαθμίσουν τον τρόπο που δουλεύουν και να εφαρμόζουν τη μεγαλύτερη φροντίδα και προσοχή στη λεπτομέρεια κάθε χαρακτήρα. 

Κάθε γράμμα, αριθμός και σημείο στίξης έχει μια προσωπικότητα και θα πρέπει να αγκαλιάζει τις ιδιορρυθμίες του αντί να συμμορφώνεται με την κανονικότητα. Είτε πρόκειται για αισθητικούς λόγους, για να τραβήξετε το βλέμμα του κοινού σας ή για να αναδείξετε την εταιρική σας ταυτότητα, είτε για πιο συγκεκριμένους προωθητικούς σκοπούς, “η πειραματική” τυπογραφία είναι μοναδική για εσάς και το μήνυμά σας, όποιο και αν είναι.

Ευχόμαστε καλές δημιουργίες!

Καθώς διανύουμε το 2024, και οι φετινές τάσεις φαίνονται σαν να έχουν λίγο από όλα, είναι απλώς μια αντανάκλαση του μεταβαλλόμενου κόσμου γύρω μας. Βρείτε τι ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και στην εταιρική σας ταυτότητα και δουλέψτε πάνω σε αυτό χωρίς περιορισμούς.

Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Τελευταία Άρθρα