white

Οδηγός Επιτυχίας στους Χάρτες Google – Συχνές Ερωτήσεις

χάρτες google, map

Οι χάρτες Google έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ψηφιακής παρουσίας κάθε επιχείρησης. Από την εύρεση του τοπικού καταστήματος μιας επιχείρησης έως την παροχή σημαντικών πληροφοριών όπως στοιχεία επικοινωνίας και ώρες λειτουργίας. Επομένως, είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση να κατανοήσει πώς να χρησιμοποιήσει αυτό το εργαλείο και ποια στοιχεία επηρεάζουν την κατάταξή της στους χάρτες Google.

Δημιουργήστε Gmail ή χρησιμοποιήστε ένα gmail που ήδη έχετε

Προτού ξεκινήσουμε τη διαδικασία καταχώρισης της επιχείρησής μας, είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε ένα λογαριασμό Gmail. Αυτός ο λογαριασμός θα είναι ο κύριος κάτοχος και θα χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση της καταχώρησης μας. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης, θα είμαστε σε θέση να προσθέσουμε και άλλους διαχειριστές στον λογαριασμό μας.

Πώς καταχωρώ την επιχείρησή μου;

Η καταχώρηση μιας επιχείρησης στο Google My Business είναι μια σχετικά απλή διαδικασία, Αρχικά, η επιχείρηση πρέπει να συνδεθεί στον λογαριασμό της ή να δημιουργήσει έναν νέο λογαριασμό GMB. Έπειτα, η επιχείρηση θα πρέπει να εισάγει βασικές πληροφορίες:

  • Διεύθυνση
  • Τρόπους Επικοινωνίας
  • Ώρες λειτουργίας
  • Είδος Επιχείρησης (Εστίαση, Λιανική Πώληση, γραφείο, ιατρείο, κατάλυμα..… )
  • Υπηρεσίες/ Προϊοντα
  • Φωτογραφίες (προϊοντων, υπηρεσιών και χώρου).

Γιατί δεν εμφανίζεται η πινέζα της επιχείρησής μου;

Αρχικά στους χάρτες δεν εμφανίζονται όλες οι επιχειρήσεις αν δεν βάλουμε ένα σχετικό ερώτημα αναζήτησης. Δηλαδή αν κάνετε απλώς ζουμ στους χάρτες δεν είναι απαραίτητο οτι θα εμφανιστεί η καταχωρημένη επιχείρησή σας.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η πινέζα μιας επιχείρησης ενδέχεται να μην εμφανίζεται στους χάρτες Google:

  • Λανθασμένη Καταχώρηση στο Google My Business (GMB): Η πιο συνήθης αιτία είναι η λανθασμένη ή ελλιπής καταχώρηση των πληροφοριών της επιχείρησής σας στο Google My Business. Αν οι πληροφορίες δεν είναι ακριβής και ενημερωμένες, η επιχείρησή σας μπορεί να μην εμφανίζεται.
  • Κριτικές που Παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης: Η ύπαρξη κριτικών που παραβιάζουν τους όρους χρήσης της πλατφόρμας μπορεί να επηρεάσει την εμφάνιση της επιχείρησής σας.
  • Αναφορά σε Επικίνδυνες Δραστηριότητες: Αν η επιχείρησή σας αναφέρεται σε επικίνδυνες ή παράνομες δραστηριότητες, μπορεί να μην εμφανίζεται στους χάρτες Google.

Τι επηρεάζει την κατάταξη στους χάρτες;

Η κατάταξη μιας επιχείρησης στους χάρτες Google επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ορισμένοι από αυτούς περιλαμβάνουν τη συνολική αξιολόγηση της επιχείρησης από τους χρήστες, τη συχνότητα και τη συνέπεια των κριτικών, τη σωστή καταχώρηση των πληροφοριών στο GMB και των κατηγοριών της επιχείρησης.

Κριτικές

Γενικά, ένα επιτυχημένο προφίλ, έχει πολλές επισκέψεις, πολλά κλικ στους χάρτες και το πιο σημαντικό, πολλές κριτικές.

  • Οι κριτικές είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που δείχνει αξιοπιστία, και πως υπάρχει κόσμος που όχι μόνο επισκέπτεται την επιχείρησή σας, αλλά έχει και κάτι να πει για αυτήν.
  • Οι κριτικές είναι αυτές που θα κάνουν τους χρήστες να σας εμπιστευτούν και να επιλέξουν τη δική σας επιχείρηση από κάποιον ανταγωνιστή σας, με λιγότερες ή χειρότερες κριτικές.
  • Απαντήστε ευγενικά σε όλες τις κριτικές που λαμβάνετε, είτε είναι θετικές είτε αρνητικές, δείχνει προσοχή στην εμπειρία των πελατών σας.

Πληροφορίες

Επίσης η ακρίβεια των πληροφοριών του προφίλ σας παίζει σημαντικό ρόλο στην αξιοπιστία σας. Να είναι δηλαδή ενημερωμένο το τηλέφωνο, η ιστοσελίδα και το ωράριο λειτουργίας σας, καθώς και οι παροχές σας για πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις, όπως το εάν παρέχετε δυνατότητα πρόσβασης σε άτομα με κινητικά προβλήματα και άλλα.

Δημιουργήστε ένα σύντομο κείμενο παρουσίασης των υπηρεσιών.

Στόχος είναι να περιγράψετε τις υπηρεσίες σας χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που αντιστοιχούν στον κλάδο σας και σε ποιόν θέλετε να απευθυνθείτε (σε ντόπιους ή ξένους;). Αυτό βοηθάει στην καλύτερη εύρεση της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη υψηλής ποιότητας φωτογραφιών και βίντεο

Οι φωτογραφίες μπορούν να προβάλλουν τον χώρο σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε και την ατμόσφαιρα της επιχείρησής σας, ενώ τα βίντεο μπορούν να προσφέρουν πιο δυναμική εικόνα της επιχείρησής σας και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών. Μια καλή στρατηγική είναι να περιλαμβάνετε ποικιλία φωτογραφιών, όπως εσωτερικές και εξωτερικές εικόνες, φωτογραφίες προϊόντων ή υπηρεσιών και φωτογραφίες πελατών που αποτυπώνουν την εμπειρία τους στην επιχείρησή σας.

Επιπλέον, η ακρίβεια και η συνέπεια των πληροφοριών για την επιχείρηση σε διάφορες πλατφόρμες επηρεάζει την κατάταξη.

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις

Το να προσθέσετε μια ενότητα με συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις στο προφίλ σας στο Google My Business είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες στους πελάτες σας, να βοηθήσετε στην εξυπηρέτησή τους και να κάνετε την επιχείρηση σας πιο ελκυστικοί.

  • Καταγράψτε τις ερωτήσεις που συχνά κάνουν οι πελάτες σας σχετικά με την επιχείρησή σας, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε.
  • Δημιουργήστε σαφείς και κατατοπιστικές απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις. Βεβαιωθείτε ότι οι απαντήσεις είναι πλήρεις και καλύπτουν όλες τις πλευρές του θέματος.
  • Με την πάροδο του χρόνου, οι ερωτήσεις των πελατών σας μπορεί να αλλάξουν. Ενημερώστε τις συχνές ερωτήσεις και τις απαντήσεις σας καθώς αλλάζει η επιχείρησή σας ή εμφανίζονται νέες ερωτήσεις από τους πελάτες σας.

Διατηρήστε το προφίλ σας ενημερωμένο

Η συνεχής ενημέρωση του προφίλ σας στο Google My Business θα σας βοηθήσει να παραμείνετε εμφανείς και ελκυστικοί για τους πελάτες σας στο διαδίκτυο.

  • Κάντε τακτικές αναρτήσεις σχετικά με νέα, εκδηλώσεις, προσφορές, προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε. Αυτό δείχνει στους πελάτες σας ότι η επιχείρησή σας είναι δραστήρια και ενημερωμένη.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες επικοινωνίας σας είναι σωστές, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου, της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του ιστότοπου της επιχείρησής σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας είναι ενημερωμένο και ακριβές. Εάν υπάρχουν οποιεσδήποτε αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας λόγω διακοπών ή αργιών, ενημερώστε το άμεσα.

Αξίζει να τονίσουμε

Οι χάρτες Google αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για την προβολή μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο και την αύξηση της ορατότητάς της σε τοπικό επίπεδο. Μέσω του Google My Business, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται τις πληροφορίες τους και να βελτιστοποιούν την κατάταξή τους στους χάρτες Google. Η σωστή καταχώρηση των πληροφοριών, η διατήρηση της ακρίβειας και η ανταπόκριση στις κριτικές είναι κρίσιμες για την επιτυχή παρουσίαση μιας επιχείρησης στους χάρτες Google.

Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Τελευταία Άρθρα