white

Τα 5 βασικά εργαλεία για τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας.

img1 1

5 βασικά εργαλεία για Digital Marketing

Η παρουσία στο διαδίκτυο είναι  πλέον το βασικότερο στοιχείο που πρέπει να διαθέτει μια πετυχημένη επιχείρηση.  Αποτελεί το καθρέφτη της επιχείρησής σας στο ψηφιακό κόσμο και το πόσο προσεγμένη δουλειά έχει γίνει, αντικατοπτρίζει κατά κάποιο τρόπο τη σημασία που έχει δοθεί στην οργάνωση, συνεπώς και στην εμπιστοσύνη που αποπνέει. Ευτυχώς στο ίντερνετ υπάρχει πληθώρα εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε  το σκοπό μας , τα οποία ως επί το πλείστον είναι δωρεάν και κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά.

Παρακάτω θα παρουσιάσουμε 5 βασικά εργαλεία για τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας.

Φυσικά, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει γίνει πρώτα η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας από εξειδικευμένο προσωπικό και να υπάρχει καλής ποιότητας υλικό, φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα.

1)GOOGLE MY BUSINESS

Google my business

Το Google My Business μας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρήσουμε την επιχείρησή μας στη πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης  και στους χάρτες της Google (Google Maps). Αυτή  πλατφόρμα αποτελεί μια σύντομη παρουσίαση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο παρέχοντας πληροφορίες όπως τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, υπηρεσίες, τρόπους επικοινωνίας, φωτογραφίες κλπ. Επίσης τα στατιστικά επισκεψιμότητας και τα σχόλια των επισκεπτών δίνουν ένα πολύ χρήσιμο feedback στο κάτοχο, που θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό της επιχειρηματικής του στρατηγικής.

2) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

κατασκευή ιστοσελίδας

Ένα καλοστημένο website με μοντέρνο σχεδιασμό και φιλικό προς το χρήστη είναι χωρίς υπερβολές το Α και το Ω μίας επιχείρησης που σέβεται τον εαυτό της και θέλει να καθιερώσει το δικό της brand. Το website είναι το δεύτερο μας κατάστημα το οποίο απευθύνεται στο πελατολόγιο που θέλουμε να στοχεύσουμε , σε όποια μέρη του κόσμου θέλουμε.  Επίσης μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε απευθείας πωλήσεις μέσω eshop, να ενημερώνουμε για νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να δούμε το εν δυνάμει πελατολόγιό μας. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό ο σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδας  να γίνει μετά από αρκετή  μελέτη και με ξεκάθαρους τους στόχους  σας.

3) FACEBOOK- INSTAGRAM

Οι πλατφόρμες με τους περισσότερους χρήστες στο κόσμο. Μια σωστά δομημένη καταχώρηση της επιχείρησης σας, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ποιοτικές φωτογραφίες θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητά σας και την αλληλεπίδραση του κοινού με σας. Ο πελάτης πλέον θα μπορεί να σας ρωτήσει απευθείας με μήνυμα για ένα προϊόν ή υπηρεσία που τον ενδιαφέρει , βγάζοντάς τον από τη διαδικασία να έρθει στο φυσικό σας κατάστημα, κάτι που ενδεχομένως να τον αποθάρρυνε. Πολύ χρήσιμα και αποτελεσματικά είναι τα εργαλεία διαφημιστικής καμπάνιας (επί πληρωμή) που σας δίνουν τη δυνατότητα να κάνετε διαφημίσεις (χορηγούμενη διαφήμιση) στοχευμένα. Επιλογές όπως ηλικία, ακτίνα χιλιομέτρων από εσάς, ενδιαφέροντα, φύλο κλπ σας δίνουν πλήρη έλεγχο για το ποιος και πού θα δει την διαφήμισή σας, φροντίζοντας έτσι τα χρήματα που έχετε διαθέσει να έχουν τη μέγιστη απόδοση.

4)YOUTUBE

Μέσω του YouTube μπορείτε να προβάλλετε τη δουλειά σας και να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται η επιχείρησή σας. Μπορείτε να μοιραστείτε το πάθος σας για το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται η επιχείρησή σας με εκατομμύρια επισκέπτες της πλατφόρμας. Αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή να διαφημιστείτε και να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από το δικό σας brand, όπου θα σας δώσει τη δυνατότητα να πάτε πολλά βήματα παραπέρα. Βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ανεβάζετε ποιοτικό υλικό και αρκετά συχνά και να κρατάτε το ενδιαφέρον του κοινού.

5)PINTEREST

Διαφημιστική καμπάνια

Πολλοί ψάχνουν για ιδέες , προτάσεις  και προϊόντα  στο Pinterest. Μπορείτε λοιπόν να εκθέσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που  παρέχει η επειχήριή σας ανεβάζοντας όμορφες φωτογραφίες με φαντασία που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη και θα τον οδηγήσουν στην ιστοσελίδα σας.

Αυτές είναι οι 5 ψηφιακές  πλατφόρμες οι οποίες αποτελούν το βασικό πυλώνα για μια σωστή διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης σας. Βέβαια για να μπορείτε να έχετε τα οφέλη αυτών των υπηρεσιών, πρέπει να γίνει σχεδιασμός και υλοποίηση από εξειδικευμένο προσωπικό διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Τελευταία Άρθρα