Ανασχεδιασμός ιστοσελίδας: 5 πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε πριν γίνει ανασχεδιασμός στο website σας

website redesign

Η τεχνολογία τρέχει. Τα web trends ανανεώνονται διαρκώς. Οι χρήστες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί. Έχετε παρατηρήσει μείωση της επισκεψιμότητας του website σας, χαμηλές μετατροπές και πολύ χαμηλό engagement; Μήπως σας χρειάζεται ανασχεδιασμός ιστοσελίδας; Να πώς θα δείτε εάν έφτασε η στιγμή να ανανεώσετε την online παρουσία σας.

1. Ελέγξτε το υπάρχον website σας

Ο ανασχεδιασμός ιστοσελίδας μπορεί να αφορά κάποιες ουσιαστικές αλλαγές για να βελτιωθεί η λειτουργικότητα ή η εμφάνισή του. Μπορεί όμως να είναι και ριζικός ανασχεδιασμός ιστοσελίδας, που πάει να πει πως συλλέγουμε το ήδη υπάρχον περιεχόμενο, κρατάμε το ωφέλιμο, το εμπλουτίζουμε, το οργανώνουμε σωστά, και το τοποθετούμε σε μία σύγχρονη και φιλική προς το χρήστη εμφάνιση.
Δείτε τη σελίδα σας, και κρατήστε σημειώσεις.

Τι σας αρέσει στο website σας;
Κάντε μία λίστα με όλα αυτά που θέλετε να παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας, που δίνουν αξία στην επιχείρησή σας και συμβάλλουν ουσιαστικά στο περιεχόμενο του website σας.
Τι δε σας αρέσει στο website σας;
Κάντε μία λίστα με όλα εκείνα που δε σας αρέσουν στη σελίδα σας και δε θα την επηρεάσουν εάν παραλειφθούν. Εάν δε σας αρέσουν αλλά είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία της ή για την κατανόηση του περιεχομένου σας από τους χρήστες, δείτε εάν υπάρχει η δυνατότητα να ανασχεδιαστούν.

2. Δείτε τους ανταγωνιστές σας

Είναι επιτυχημένοι; Πετυχαίνουν πωλήσεις από το website τους; Κάτι κάνουν σωστά! Από ιστοσελίδες αντίστοιχες με τις δικές σας μπορείτε να καταγράψετε όλα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να βοηθήσουν και τη δική σας επιχείρηση. Μπορείτε να τα προσαρμόσετε και να τα ενσωματώσετε και στο δικό σας website.

3. Γνωρίστε το κοινό σας

Πριν προχωρήσετε με τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας είναι σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό που στοχεύετε. Απευθύνεστε σε κοινό μικρής ηλικίας ή μεγαλύτερους ανθρώπους; Σε γυναίκες ή σε άνδρες; Ο ανασχεδιασμός της σελίδας σας θα πρέπει να λάβει ως άξονα το κοινό αυτό και να προσαρμοστεί στις ανάγκες της συγκεκριμένης ομάδας χρηστών.

Για παράδειγμα, αυτό που λειτουργεί για τη “γενιά των smartphone” δεν θα λειτουργήσει για άτομα άνω των 50 ετών. Οι μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες ίσως χρειαστούν περισσότερη καθοδήγηση, και αναλυτικότερα κείμενα. Οι χρήστες smartphone πιθανότατα θα δουν, θα κάνουν like και θα αγοράσουν. Τόσο απλό.
Πρέπει ακόμα να δείτε από που προέρχεται το κοινό σας. Σας βρίσκει από τα social media ή από την οργανική αναζήτηση; Ο ανασχεδιασμός ιστοσελίδας σας αλλά και οι στρατηγικές βελτιστοποίησης του website σας πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν όλα αυτά τα δεδομένα για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

4. Τι θέλετε να κάνει η σελίδα σας;

Έχει γίνει καλό SEO στη σελίδα σας και σας έχουν βρει οι δυνητικοί πελάτες σας. Μετά τι γίνεται; Μόλις σας βρουν, αναμένουν να βρουν εύκολα αυτό που ψάχνουν. Όταν κάποιος ψάχνει κάτι στο διαδίκτυο, είναι επειδή θέλει να εξοικονομήσει χρόνο, όποτε πρέπει να τους παρέχετε γρήγορα πληροφορίες.

Για παράδειγμα, πουλάτε κοσμήματα στο διαδίκτυο; Οι εν δυνάμει πελάτες σας θα ήθελαν να τα δουν, να μάθουν για τα υλικά από τα οποία έχουν κατασκευαστεί και τις τιμές τους.
Πόσο εύκολο είναι να πλοηγηθούν στο website σας για να λάβουν αυτές τις πληροφορίες; Όσο πιο εύκολο είναι, τόσο πιο γρήγορα θα αποκτήσετε πελάτες. Η λειτουργικότητα και η εμφάνιση θα πρέπει να συμβαδίζουν για να καταφέρετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να σας επιλέξουν ξανά οι πελάτες σας για τις αγορές τους.

Εάν είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχετε αμέσως μόλις μπει στη σελίδα σας, ή αν δεν είναι απόλυτα κατανοητός και εύχρηστος ο τρόπος που εμφανίζονται οι πληροφορίες σας με αποτέλεσμα οι χρήστες να ψάχνουν πολύ, τότε ο ανασχεδιασμός ιστοσελίδας είναι απαραίτητος.

5. Μήπως χρειάζεστε ένα Marketing Plan;

Πριν ξεκινήσετε με τον ανασχεδιασμό του website σας, πρέπει να δείτε εάν οι νέες λειτουργίες του και η νέα εμφάνισή του εξυπηρετούν τo marketing strategy που θα εφαρμόσετε. Τι; Δεν το έχετε σκεφτεί αυτό; Κακώς. Μία ιστοσελίδα από μόνη της δε μπορεί να καταφέρει και πολλά χωρίς μία σωστή, καλά μελετημένη στρατηγική marketing. Οπότε με λίγα λόγια, θα πρέπει να φροντίσετε το website σας να είναι “έτοιμο” για το marketing που θα κάνετε προς αυτό αλλά και μέσα από αυτό.
Πάντα να θυμάστε να δέχεστε την καθοδήγηση των ειδικών. Εκείνοι έχουν εμπειρία και γνώση πάνω στο αντικείμενο και θα σας προτείνουν την ιδανική λύση για την προώθηση της σελίδας σας.

Content Marketing Plan
Είναι σημαντικό να έχετε αυθεντικό, ποιοτικό περιεχόμενο για να φέρνετε νέους χρήστες στη σελίδα σας. Πάνω από το 60% των επισκεπτών ενός website αισθάνονται θετικά για μία επιχείρηση όταν βλέπουν φρέσκο και μοναδικό περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει τις αξίες της.
Επομένως, πρέπει να σκεφτείτε πώς θα διατηρείστε ενημερωμένοι, ίσως με ένα blog, με marketing videos, how-to αρθρογραφία ή βίντεο, social media και γραφικά. Όταν το content marketing plan είναι ξεκάθαρο, μπορείτε να αποφασίσετε ποιες αλλαγές χρειάζονται στο website σας, ώστε να μπορείτε να το προσαρμόσετε αποτελεσματικά.

Περισσότερο Marketing Plan
Για παράδειγμα, ας πούμε πως θέλετε να προχωρήσετε σε μία στρατηγική email marketing, να στέλνετε newletter εβδομαδιαίως ή μηνιαίως. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να δείτε τι αλλαγές θα κάνετε στην ιστοσελίδας σας για να αποκτήσετε περισσότερους email subscribers. Πώς θα τους παροτρύνετε να εγγραφούν; Ίσως με κάποια επιβράβευση. Γι’ αυτό το λόγο χρειάζεται ο ανασχεδιασμός ιστοσελίδας σας να πραγματοποιηθεί με άξονα μία έξυπνη στρατηγική marketing.
Πρέπει να προσαρμόσετε τους στόχους του website σας στους στόχους marketing που έχετε θέσει και το αντίστροφο. Πρέπει να βεβαιωθείτε πως η νέα σας ιστοσελίδα και οι στρατηγική marketing που θα εφαρμόσετε θα αλληλοσυμπληρώνονται ώστε να φέρουν το μέγιστο δυνατό όφελος στην επιχείρησή σας.

Είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στον ανασχεδιασμό του website σας;

Εάν ξέρετε τα σημεία που χρίζουν βελτίωσης στην ιστοσελίδα σας, μένει μόνο να βρείτε τους κατάλληλους συνεργάτες που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Με βάση τους παραπάνω παράγοντες, θα πρέπει να προσδιορίσετε τις ανάγκες της σελίδας σας ώστε η επιχείρησή σας να έχει πραγματικό κέρδος από τον ανασχεδιασμό της.
Πείτε μας ποιες είναι οι ανάγκες σας. Εμείς θα σας προτείνουμε την καλύτερη λύση για την ανανέωση της online παρουσίας σας που ταιριάζει στο budget σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ:
digitalpro.gr/request

Πηγή: https://colorwhistle.com/things-to-consider-before-website-redesign/



Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print