Το Instagram μπορεί να ξεκίνησε ως ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης με στόχο την κοινή χρήση φωτογραφιών και βίντεο αλλά σήμερα είναι και από τα πιο ισχυρά marketing κανάλια της εποχής μας. Παρακάτω παρουσιάζονται επιτυχημένες συμβουλές για επαγγελματικό προφίλ instagram μίας και είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να προωθήσεις το περιεχόμενo της επιχείρησής σου, να τρέξεις διαφημίσεις και την ίδια στιγμή να επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου. Για να πετύχουν όλα αυτά θα πρέπει να ακολουθήσεις κάποια πρώτα βήματα που θα σε βοηθήσουν να μπεις δυναμικά στον χώρο του Instagram Business.
Πριν κάνεις οποιοδήποτε βήμα θα πρέπει να καθορίσεις τους στόχους της επιχείρησής σου. Τι θέλεις να πετύχεις μέσω του Instagram;
- Αύξηση πωλήσεων
- Δημιουργία στενής σχέσης και αλληλεπίδραση με τους πελάτες σου
- Αναγνωσιμότητα της επιχείρησής σου κτλ.
Μόλις καθορίσεις τους στόχους σου είσαι έτοιμος να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στο κόσμο του Instagram Business.
Συμβουλές για επαγγελματικό προφίλ instagram:
Δημιουργία του προφίλ σου.
- Όνομα: Θα πρέπει να είναι σύντομο και να περιέχει μία σημαντική λέξη κλειδί που να καθορίζει τι κάνεις.
- Bio: To βιογραφικό σου θα πρέπει να είναι σύντομο και επιγραμματικό με μερικές λέξεις-κλειδιά που να περιγράφουν τη θεματολογία της επιχείρησης. Με τι έχει να κάνει.
Δημιουργία Highlights ιστοριών
Οργανώνουν το προφίλ σου προσδίδοντάς του μία πιο επαγγελματική και ομοιόμορφη πρώτη όψη.
* Οι cover εικόνες των Highlights ιστοριών είναι στην ουσία η πινακίδα με το τί περιέχουν και θα πρέπει να συμφωνούν με τα χρώματα, τις γραμματοσειρές και την φιλοσοφία της επιχείρησης.
Δημιουργία Posts
- Για να δημιουργήσεις ένα Post πρέπει να ξέρεις που απευθύνεται! Τι κοινό θες να προσεγγίσεις;
- Κάθε πότε να κοινοποιείς ένα post? Θα πρέπει να υπάρχει συνέπεια ως προς τη συχνότητα
- Το προφίλ σου διαμορφώνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από τα posts σου. Καλό λοιπόν θα ήταν να έχουν μία ομοιομορφία ως προς το στυλ και την παρουσία τους. Πχ η χρήση συγκεκριμένου φίλτρου σε κάθε ανάρτηση θα βοηθούσε στο να επιτευχθεί αυτός ο στόχος
- Οι λεζάντες στις φωτογραφίες βοηθούν πολύ γιατί δίνουν ένα επεξηγηματικό χαρακτήρα και συμπληρώνουν τις φωτογραφίες
- Caption (Το κείμενο που βρίσκεται κάτω από τα Posts)
Εδώ θα πρέπει το βασικό μήνυμα να βρίσκεται στις πρώτες γραμμές.
Η χρήση emoji είναι απαραίτητη για να δώσεις ένα χαρακτήρα πιο φιλικό και άμεσο.
Η χρήση ερωτήσεων βοηθάει επίσης στην επικοινωνία με τους followers και δημιουργεί μία αλληλεπίδραση που αυτός είναι από τους κύριους στόχους.
Μπορείς επίσης να κάνεις @mention κάποιους influencers που ασχολούνται με το δικό σου κλάδο.
Απαραίτητα είναι τα #hashtags τα οποία φυσικά πρέπει να τα διαλέγεις σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες και την επιχείρησής σου.
* Σε κάθε Instagram post που ανεβάζεις μπορείς να προσθέσεις μέχρι και 10 φωτογραφίες (carousels) ή βίντεο .Έτσι, μοιράζεσαι πλούσιο υλικό για την επιχείρησή σου και μεταδίδεις τα σωστά μηνύματα στους followers σου .
Επόμενες συμβουλές για επαγγελματικό προφίλ instagram:
Δημιουργία stories
Μεγάλη σημασία έχουν και τα Instagram stories τα οποία ενώ διαρκούν μόλις 24 ώρες, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους να προσεγγίσεις το κοινό σου. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως 1 στα 3 Instagram stories προέρχεται από Business account. Απαραίτητο για τη διάδραση με τους followers σου είναι η χρήση link και ερωτήσεων.
Δημιουργία Video Insta (IGTV)
Πρόκειται για μεγάλης διάρκειας βίντεο (έως και 10λεπτά) και για αυτό το λόγο μπορείς να έρθεις πιο κοντά με το κοινό σου και να του κρατήσεις το ενδιαφέρον με στόχο να τον κερδίσεις followers και πελάτες. Σημαντικό, η εικόνα πριν το βίντεο και τα πρώτα δευτερόλεπτα του βίντεο να παρουσιάζουν το γενικό περιεχόμενο με τέτοιο τρόπο ώστε να πείσεις το κοινό σου να το δει ολόκληρο!
Πως να κερδίσεις followers!
- Διαφημίσεις και Giveaways
- Kάνε follow (χωρίς υπερβολές) επιχειρήσεις με αντίστοιχο αντικείμενο και κοινότητες που θα μπορούσαν να είναι μελλοντικοί σου πελάτες
- Χρησιμοποίησε και ακολούθησε accounts με hashtags τα οποία σε αντιπροσωπεύουν και σου αρέσουν
- Ανέβασε ξεχωριστό, πρωτότυπο περιερχόμενο. Είτε χρήσιμο περιεχόμενο είτε “ευχάριστό” περιεχόμενο που θα κάνει τους followers να νιώσουν όμορφα συναισθήματα
- Βάλε λεζάντες στα Posts, μην ανεβάζεις χωρίς περιγραφή
- Αλληλεπίδρασή με άλλους. Κάνε like, σχόλια και γενικά να είναι ενεργός και όχι απλώς follower
Με διάφορες εφαρμογές μπορείς να δες ποιοι χρήστες σε κάνουν follow back, ποιοι σε έχουν κάνει unfollow πρόσφατα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Όμως αυτές οι εφαρμογές πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο, χωρίς υπερβολές. Αν το instagram παρατηρήσει υπερβολική δραστηριότητα σε follows/unfollows τότε υπάρχει πιθανότητα να παύσει τον λογαριασμό σας για κάποιο χρονικό διάστημα.
Αυτά ήταν το πρώτα βήματα για ένα επιτυχημένο προφίλ! Τώρα είσαι έτοιμος και διαβασμένος για το πως θα δημιουργήσεις το Instagram Business Account σου και πως θα βρεις ακόλουθους! Καλή δημιουργική αρχή!
Υπάρχουν και πολλά αλλά tips και συμβουλές για επαγγελματικό προφίλ instagram που μπορούμε να σας δώσουμε ή και να αναλάβουμε την διαχείριση και την προώθηση του λογαριασμού σας. Επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερα!
Αν θες να μάθεις περισσότερα για ένα ομοιόμορφο social media profile, μπορείς να διαβάσεις το άρθρο μας “Instagram Grid Layout”
εικόνες: freepik