Email Marketing: Newsletter για την προώθηση μιας επιχείρησης

mail mark1

Τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στο μάρκετινγκ μέσω email για την προώθηση και ανάπτυξη της επιχείρησής μας.

Ας τα πάρουμε όμως από τη  αρχή, τι είναι ένα Email Newsletter;

Το Email Newsletter  (ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) είναι μια ψηφιακή δημοσίευση ή επικοινωνία που αποστέλλεται μέσω email σε μια λίστα συνδρομητών που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν ενημερώσεις, νέα ή πληροφορίες από μία συγκεκριμένη επιχείρηση ή άτομο. Είναι μια μορφή μάρκετινγκ μέσω email που στοχεύει στην εμπλοκή και την επικοινωνία με ένα κοινό σε τακτική βάση. Oπότε καταλαβαίνουμε ότι η επιτυχία στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξαρτάται από την ικανότητά μας να δημιουργούμε και να καλλιεργούμε μια λίστα email με αφοσιωμένους συνδρομητές.

Ποιος είναι ο σκοπός ενός ενημερωτικού δελτίου;

Ο σκοπός ενός ενημερωτικού δελτίου μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τους στόχους της επιχείρησης ή του ατόμου που το στέλνει. Ωστόσο, ορισμένοι κοινοί σκοποί ενός ενημερωτικού δελτίου περιλαμβάνουν:

Επικοινωνία: Τα ενημερωτικά δελτία χρησιμεύουν ως μέσο τακτικής επικοινωνίας με τους συνδρομητές ή το κοινό. Παρέχουν μια πλατφόρμα για την κοινή χρήση ενημερώσεων, ειδήσεων και πληροφοριών σχετικά με την επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες κτλ.

Engagement: Τα ενημερωτικά δελτία στοχεύουν να προσελκύσουν το κοινό και να το διατηρήσουν συνδεδεμένο. Παρέχοντας πολύτιμο και σχετικό περιεχόμενο, τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των συνδρομητών, να ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση και να καλλιεργήσουν την αίσθηση της κοινότητας.

Οικοδόμηση σχέσεων: Τα ενημερωτικά δελτία βοηθούν στη δημιουργία και την καλλιέργεια σχέσεων με συνδρομητές ή πελάτες. Παρέχοντας με συνέπεια πολύτιμο περιεχόμενο, οι επιχειρήσεις  μπορούμε να δημιουργήσουμε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία μεταξύ του κοινού μους, ενισχύοντας τη σχέση με την πάροδο του χρόνου.

Προώθηση επωνυμίας: Τα ενημερωτικά δελτία χρησιμεύουν ως εργαλείο προώθησης για επιχειρήσεις. Παρέχουν την ευκαιρία να παρουσιάζουμε προϊόντα, υπηρεσίες, ειδικές προσφορές ή επερχόμενες εκδηλώσεις. Τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, να δημιουργήσουν ενδιαφέρον και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο της επιχείρησης ή σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες.

Διατήρηση πελατών: Τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση των υπαρχόντων πελατών κρατώντας τους, αφοσιωμένους και ενημερωμένους. Με την τακτική κοινή χρήση πολύτιμου περιεχομένου και αποκλειστικών προσφορών, οι επιχειρήσεις  μπορούμε να ενθαρρύνουν στην αφοσίωση των πελατών.

Δημιουργία δυνητικών πελατών: Τα ενημερωτικά δελτία μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και την επέκταση της βάσης συνδρομητών. Προσφέροντας πολύτιμο περιεχόμενο ή κίνητρα, οι επιχειρήσεις μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες του ιστότοπου ή τους πιθανούς πελάτες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο, συλλέγοντας έτσι τα στοιχεία επικοινωνίας τους για μελλοντικές προσπάθειες μάρκετινγκ.

Πόσο αποτελεσματικά είναι τα ενημερωτικά δελτία για την ανάπτυξη της επιχείρησής μας;

Τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης όταν εφαρμόζονται στρατηγικά και εκτελούνται σωστά.

  • Είναι απαραίτητα καθώς προσφέρουν up-to-date πληροφορίες στο ήδη στοχευμένο κοινό της επιχείρησης.
  • Κερδίζετε νέους ή επαναλαμβανόμενους πελάτες
  • Το ποσοστό επιτυχίας εξαρτάται άμεσα από τη δομή και το περιεχόμενο του newsletter

Παρακάτω θα δούμε τι πρέπει να περιέχει ένα ενημερωτικό δελτίο (email) ώστε να είναι αποτελεσματικό.

Τι πρέπει να περιέχει ένα ενημερωτικό email;

Ένα καλά δομημένο ενημερωτικό δελτίο περιλαμβάνει συνήθως έναν συνδυασμό τύπων περιεχομένου για την παροχή αξίας και την προσέλκυση συνδρομητών.

Μερικά  κοινά στοιχεία που πρέπει να συμπεριλάβουμε σε ένα ενημερωτικό δελτίο είναι:

Χαιρετισμός και εισαγωγή: Ξεκινάμε το ενημερωτικό δελτίο μας με έναν φιλικό χαιρετισμό και μια σύντομη εισαγωγή. Αυτή η προσωπική επαφή βοηθά στη δημιουργία μιας σύνδεσης με τους συνδρομητές μας.

Επωνυμία και σχεδιασμός: Ενσωματώνουμε τα οπτικά στοιχεία της επωνυμίας μας, όπως το λογότυπο, το χρωματικό σχέδιο και τις γραμματοσειρές μας, για να διατηρήσουμε τη συνέπεια και να ενισχύσουμε την αναγνώριση της επωνυμίας μας. Χρησιμοποιούμε ένα οπτικά ελκυστικό σχέδιο που είναι εύκολο στην ανάγνωση και πλοήγηση.

Επιλεγμένο περιεχόμενο: Επισημαίνουμε το πιο πολύτιμο και σχετικό περιεχόμενό μας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει αναρτήσεις ιστολογίου, άρθρα, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που εκπαιδεύει, ψυχαγωγεί ή ενημερώνει τους συνδρομητές σας. Παρέχουμε μια σύντομη περίληψη για κάθε κομμάτι περιεχομένου και συμπεριλαμβάνουμε έναν σύνδεσμο για ανάγνωση ή προβολή του πλήρους περιεχομένου.

Ειδήσεις και ενημερώσεις: Μοιραζόμαστε τυχόν σημαντικές ειδήσεις, ανακοινώσεις ή ενημερώσεις που σχετίζονται με την επιχείρησή μας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κυκλοφορίες νέων προϊόντων, επερχόμενα γεγονότα ή πρόσφατα επιτεύγματα. Κρατάμε τους συνδρομητές μας ενήμερους για το τι συμβαίνει στην επιχείρησή μας.

Αποκλειστικές προσφορές ή προωθήσεις: Παρέχουμε στους συνδρομητές μας αποκλειστικές εκπτώσεις, ειδικές προσφορές ή προωθήσεις για να ενθαρρύνουμε την αφοσίωση και να αυξήσουμε τις μετατροπές. Φροντίζουμε να γνωστοποιήσουμε με σαφήνεια την αξία και τα οφέλη της προσφοράς.

Επιμελημένο περιεχόμενο: Σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβουμε επιμελημένο περιεχόμενο από εξωτερικές πηγές που το κοινό μας θα έβρισκε ενδιαφέρον ή χρήσιμο. Αυτά μπορεί να είναι νέα του κλάδου, σχετικά άρθρα που να ταυτίζονται με τα ενδιαφέροντα των συνδρομητών μας.

Εξατομικευμένες προτάσεις: Προσαρμόζουμε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου μας με βάση τις προτιμήσεις των συνδρομητών μας ή τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις μας. Χρησιμοποιούμε τεχνικές εξατομίκευσης για να παρέχουμε στοχευμένες προτάσεις, προτάσεις προϊόντων ή περιεχόμενο που ταυτίζεται με τα ενδιαφέροντά τους.

Οπτικά στοιχεία: Ενσωματώνουμε εικόνες, infographics ή βίντεο για να κάνουμε το ενημερωτικό δελτίο μας οπτικά ελκυστικό. Το οπτικό περιεχόμενο βοηθά στη διάσπαση του κειμένου και προσελκύει την προσοχή.

Call-to-Action (CTA): Συμπεριλαμβάνουμε σαφείς και συναρπαστικούς CTA σε όλο το ενημερωτικό δελτίο μας για να ενθαρρύνουμε τους συνδρομητές να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες. Αυτό μπορεί να τους κατευθύνει να επισκεφτούν τον ιστότοπό μας, να κάνουν μια αγορά ή να συμμετάσχουν σε μια έρευνα.

Σύνδεσμοι μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επιλογές κοινής χρήσης: Συμπεριλαμβάνουμε συνδέσμους προς τα προφίλ μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενθαρρύνοντας τους συνδρομητές να μας ακολουθούν και να αλληλεπιδρούν μαζί μας σε άλλες πλατφόρμες. Επιπλέον, παρέχουμε επιλογές κοινής χρήσης μέσω του ενημερωτικού δελτίου, επιτρέποντας στους συνδρομητές να μοιράζονται εύκολα το περιεχόμενό μας με τα δίκτυά τους.

Πληροφορίες επικοινωνίας και επιλογή κατάργησης εγγραφής: Διευκολύνουμε τους συνδρομητές να επικοινωνήσουν μαζί μας παρέχοντας στοιχεία επικοινωνίας, όπως διεύθυνση email ή αριθμό τηλεφώνου. Επιπλέον, συμπεριλαμβάνουμε έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής ή μια επιλογή συμμόρφωσης με τους κανονισμούς μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δώσουμε στους συνδρομητές τον έλεγχο των προτιμήσεών τους.

Υποσέλιδο και νομικές πληροφορίες: Προσθέτουμε μια ενότητα υποσέλιδου που περιλαμβάνει νομικές πληροφορίες, όπως τη διεύθυνση της επιχείρησής μας, την πολιτική απορρήτου και τους όρους παροχής υπηρεσιών.

Θυμόμαστε να διατηρούμε το ενημερωτικό δελτίο μας συνοπτικό και σχετικό με τα ενδιαφέροντα του κοινού μας. Ισορροπούμε το διαφημιστικό περιεχόμενο με πολύτιμο και εκπαιδευτικό περιεχόμενο για να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους συνδρομητές μας. Ελέγχουμε και αναλύουμε τακτικά την απόδοση του ενημερωτικού δελτίου μας για να κάνουμε  βελτιώσεις στα μελλοντικά ενημερωτικά δελτία.

Όπως πολύ σωστά καταλαβαίνομε λοιπόν, η κατανόηση της αποτελεσματικότητας των ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητη εάν θέλουμε να αναπτύξουμε την επιχείρησή σας. Αποτελούν ένα ανεκτίμητο εργαλείο για την ανάπτυξη της λίστας email μας, τη μετατροπή των συνδρομητών σε πελάτες και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με το κοινό μας.!

Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print