Αρχικά όταν κάποιος αποκτά για πρώτη φορά ιστοσελίδα, πρέπει να κάνει ό,τι μπορεί, ο ίδιος ή αυτός που θα την κατασκευάσει, ώστε να την κάνει όσο το δυνατόν πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης και στο χρήστη.
Αυτό σημαίνει ότι θα κάνει τη μεγαλύτερη δυνατή βελτιστοποίηση στο περιεχόμενο της σελίδας, τα πολυμέσα και τη δομή της ώστε, πρώτον, να φορτώνει γρήγορα, και δεύτερον, να έχει ενδιαφέρον περιεχόμενο για να κρατάει το χρήστη σε αυτήν. Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν τις πληροφορίες και τα στατιστικά που χρειάζονται για την ποιότητα της σελίδας σας αλλά και για το πόσο αφορά τους χρήστες το περιεχόμενό της. Έτσι, κατατάσσουν τη σελίδα σας ανάλογα.
Επίσης, πρέπει να ενημερώσει τα προφίλ του σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες και να τα συνδέσει με την ιστοσελίδα του, ώστε να υπάρχει ροή χρηστών μεταξυ όλων αυτών των μέσων.
Για παράδειγμα η σύνδεση της ιστοσελίδας σας με τις ενημερωμένες σελίδες σας στα social media και στο επαγγελματικό σας προφίλ στη Google είναι κάτι που θα ενισχύσει το engagement και τη διαδικτυακή σας εικόνα.
Για εκείνους που δε θέλουν να μείνουν μόνο σε αυτό και θέλουν να κάνουν μία ακόμη πιο ισχυρή προώθηση ιστοσελίδας, υπάρχουν και πιο δραστικές λύσεις με άμεσα αποτελέσματα.
Οι επι πληρωμή διαφημίσεις φέρνουν γρήγορα χρήστες στη σελίδα σας αλλά κοστίζουν αρκετά και με λάθος διαχείριση μπορεί περισσότερο να σας ζημιώσουν παρά να σας ωφελήσουν. Γι’ αυτό και χρειάζεται μία οργανωμένη στρατηγική marketing όταν ξεκινάτε μία διαφημιστική καμπάνια.
Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που βοηθούν μία σελίδα να ανέβει στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της Google. Όλα αυτά που βοηθούν τις μηχανές να κατατάξουν ψηλά τη σελίδα μας στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης ονομάζονται SEO (Search Engine Optimization)
Μία σωστή βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης, προϋποθέτει αρχικά μία μεγάλη ποσότητα ποιοτικού περιεχομένου και ένα τίτλο που πραγματικά θα ενδιαφέρει τη χρήστη. Είναι σημαντικό να υπάρχουν λέξεις/φράσεις-κλειδιά και σχετικοί όροι ώστε να υπάρχει μία καλή σημασιολογική πυκνότητα, να καταλαβαίνει άμεσα δηλαδή ο χρήστης αλλά και οι μηχανές αναζήτησης ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με αυτό που ψάχνει. Τα κείμενα της σελίδας πρέπει να είναι απλά και κατανοητά και θα πρέπει η εμπειρία του χρήστη να είναι εύκολη και ομαλή, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.
Σημαντικό για το SEO είναι επίσης η ταχύτητα της σελίδας και η βελτιστοποίηση των πολυμέσων. Γι’ αυτό η επένδυση σε ένα καλό server είναι ζωτικής σημασίας για την ταχύτητα της σελίδας σας και την εμπειρία του χρήστη.
Εμείς βελτιστοποιούμε τη δομή και το περιεχόμενο της σελίδας σας για να είναι πλήρως φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες που θα την επισκεφθούν.
Όλες οι κινήσεις που κάνουμε για να ενημερώσουμε τις πληροφορίες μία επιχείρησης στο διαδίκτυο εκτός της επίσημης ιστοσελίδας της ονομάζονται Off-page SEO.
Υπάρχουν εκατοντάδες σημεία στο internet που μπορεί μία επιχείρηση να καταχωρίσει τις πληροφορίες της, τα προϊόντα της ή τις υπηρεσίες της, κι αν όλα αυτά συνδεθούν με την επίσημη ιστοσελίδα σας και μεταξύ τους μπορούν να σας ενισχύσουν σημαντικά.
Πρώτα απ’ όλα ένα προφίλ στη Google. Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει μία επιχείρηση για την προώθησή της στο διαδίκτυο είναι η δημιουργία επαγγελματικού προφίλ στη Google και καταχώρηση στους χάρτες Google. Η Google έχει την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης επομένως οι ενημέρωση των πληροφοριών σας σε όλες τις υπηρεσίες της Google είναι από τα πιο σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε.
Στη συνέχεια, κάντε δημιουργία προφίλ στα social media. Για παράδειγμα το Facebook και το Instagram είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες με εκατομμύρια χρήστες να τα επισκέπτονται καθημερινά. Γιατί λοιπόν να μην προβάλλετε εκεί τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας και σε αυτά;;
Όσο μικρές κι αν φαίνονται αυτές οι κινήσεις, “βάζουν κι αυτές το λιθαράκι τους” στο χτίσιμο μίας ολοκληρωμένης και ενημερωμένης διαδικτυακής εικόνας και στην αύξηση του κύρους
και της αξιοπιστίας σας.
Προώθηση ιστοσελίδας χωρίς Google Ads δε γίνεται!
Γίνεται δηλαδή, αλλά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος και μία ουσιαστική προώθηση γίνεται με πληρωμένες διαφημίσεις Google. Οι διαφημίσεις αυτές γίνονται σε μορφή καμπάνιας, επιλέγετε δηλαδή τι θέλετε να διαφημίσετε, σε ποιους, για πόσο και με ποιους όρους αναζήτησης να σας εμφανίζει στα αποτελέσματα. Από την ίδια κιόλας μέρα θα δείτε την επισκεψιμότητά σας να αυξάνεται κατακόρυφα.
Η Google σας έφερε τους υποψήφιους πελάτες στη σελίδα σας αλλά από εκεί και πέρα ρόλο θα παίξει η εμπειρία του χρήστη στη σελίδα σας. Αν του αρέσει θα μείνει, αν δεν του αρέσει θα φύγει.
Έχετε στο νου πως οι διαφημίσεις Google χρεώνουν για κάθε κλικ που θα κάνουν στη σελίδα σας οι χρήστες στα αποτελέσματα αναζήτησης οπότε πρέπει να ελέγχετε τις χρεώσεις σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να μην έχετε υπέρογκες χρεώσεις που θα ξεφεύγουν από το budget σας. Επίσης, μην περιμένετε με τα Google Ads να βγείτε άμεσα στα πρώτα αποτελέσματα. Η κατάταξή σας σαφώς και θα βελτιωθεί λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας στη σελίδα σας, αλλά ο ανταγωνισμός συνεχίζει να υπάρχει, αφού κι άλλες σελίδες με μεγαλύτερο κύρος προχωρούν και αυτές σε Google Ads Campaigns.
Η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε με την κατασκευή της ιστοσελίδας σας είναι τώρα! Επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα της online παρουσίας και εκσυγχρονίστε την επιχείρησή σας.
Facebook & Instagram Ads
Το social media marketing είναι ένας τρόπος προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στο χώρο του digital marketing τα τελευταία χρόνια.
Οι χορηγούμενες διαφημίσεις στα social media είναι ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό χρηστών με βάση την ηλικία και την τοποθεσία τους.
Είναι δύο ξεχωριστές πλατφόρμες που λειτουργούν σαν ένα, επομένως εάν επιλέξετε να κάνετε μία καμπάνια Facebook Ads μπορείτε να επιλέξετε να “τρέχει” παράλληλα και στο Instagram. Κάνοντας κλικ στην προωθημένη σας δημοσίευση, ο χρήστης θα μεταβεί στην επίσημη ιστοσελίδα σας, θα δει αναλυτικότερα το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αυξάνοντας έτσι σημαντικά την πιθανότητα να τον κάνετε πελάτη σας!